Barvrijwilligers

Barvrijwilligers Baggercup 2024 gezocht.

We zijn er bijna, de lijst is op enkele plekjes na gevuld met barvrijwilligers baggercup 2024.

We zijn nog op zoek naar vrijwilligers voor de volgende shift’s;

Zaterdagmorgen van 7.00 uur tot 10.00 uur

Zaterdagmiddag van 16.00 uur tot 19.00 uur

Zondagmorgen 7.00 uur tot 10.00 uur

Zondagmorgen van 10.00 uur tot 13.00 uur

We hopen op jullie medewerking en zien jullie opgave voor een van deze shift’s graag tegemoet

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Dit jaar wordt de Baggercup 2024 gehouden op zaterdag 8 juni en zondag 9 juni. Hiervoor zijn we weer op zoek naar Barvrijwilligers en hopen dat we net als voorgaande jaren kunnen rekenen op jullie inzet.

Vanaf heden staan de lijsten weer op onze site om inzicht te krijgen welke shift er zijn en/of welke nog bezet moeten worden, uiteraard is dit de eerste lijst en staan er nog geen namen ingevuld.

Opgave kun je doen in onze kantine bij of Melissa of Agnes, maar ook mag je een mail sturen naar [email protected] met daarin je naam (voornaam en Achternaam) en welke dag / shift je wilt staan.

Omdat we heel erg afhankelijk zijn van (bar)vrijwilligers, hopen we weer dat jullie je massaal en spontaan aanmelden.

Met vriendelijke groet,

Namens de kantinecommissie,