Informatie en aanmelden

Op deze pagina vind je algemene informatie over het lidmaatschap van Voetbalvereniging Sliedrecht en een link naar het online aanmeldformulier:

Waar moet je rekening mee houden als je lid wordt van voetbalvereniging Sliedrecht?

Als je je aanmeldt als lid wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen door de betreffende coördinator. Die stemt met je af of er plaats is in een team.
Houd er rekening mee dat dit helaas niet altijd direct lukt. Dit heeft te maken met een maximum aantal spelers per team.
Dit aantal wordt in goed overleg met de coördinatoren, per team bepaald door de trainers en leiders.

Wachtlijst
Is er niet direct plaats, dan kom je op een wachtlijst terecht. Zodra er plaats is in een bestaand of nieuw te vormen team nemen wij contact met je op.
De wachtlijst op volgorde van binnenkomst behandeld.

Spelregels
Naast dat je kunt sporten, trainen en wedstrijden spelen, zijn er ook enkele (spel)regels aan het lidmaatschap verbonden. Onderstaand vind je de meest belangrijke spelregels van onze vereniging.

Gedragscode
V.V. Sliedrecht heeft 5 basiswaarden die het frame vormen waarop de vereniging is gebouwd en die de richting bepalen voor ons dagelijks functioneren bij de club. Die 5 basiswaarden zijn: Plezier – Respect – Eerlijkheid –Betrokkenheid – Sportiviteit
Klik op de volgende link voor de volledige gedragscode: Gedragscode V.V. Sliedrecht

Contributie
Aan het lidmaatschap hangt een contributieplicht. De hoogte hiervan verschilt per (leeftijds)categorie.
De contributie wordt elke maand geïnd met een automatische incasso. Het inschrijfgeld bedraagt eenmalig € 10,00.
Pas nadat je als lid ingedeeld bent in een team zal de eerste keer contributie geincasseerd worden.
Sta je op de wachtlijst dan hoef je dus nog geen contributie te betalen.
Afmelding kan uitsluitend vóór 1 juli van het lopende seizoen. Voor jeugd t/m JO11 is afmelding per 1 januari mogelijk.
Bij afmelding na 1 juli bent u een volledig jaar contributie verschuldigd.

Contributie buiten je budget?
Heb je financieel moeite met het betalen van de contributie kijk dan op onze speciale pagina "Niemand Buitenspel".
Hier kunt u lezen welke mogelijkgheden er zijn en hoe wij u eventueel kunnen helpen.

Contributie per 1 juli 2023

Contributie

Senioren - 18+

€     23,50  *)

Junioren - 12 t/m 17 jaar

€     17,00  *)

Pupillen - 6 t/m 11 jaar

€     15,00  *)

Mini-Pupillen - t/m 5 jaar

€       7,00

35+ / 45+ competitie

€     15,00 *)

Rustende leden

€       9,00

65+ leden

€       5,00

*) Hiervan is € 3,00 bestemd voor het kledingfonds.

Medewerking ouders/verzorgers
Van de ouder(s)/begeleider(s)/verzorger(s) wordt verwacht dat zij op gezette tijden meewerken aan het vervoer van hun kinderen naar wedstrijden. Bij gebrek aan vrijwilligers kan een rijschema worden opgesteld.

De vereniging probeert voor ieder team een leider en/of trainer te vinden.  Helaas lukt dit niet altijd. Dit kan dan in de praktijk betekenen dat hiervoor ouders van jeugdleden gevraagd worden. Houd er dus rekening mee dat u als ouders/verzorgers gezamenlijk bij de begeleiding van het team van het kind betrokken kunt zijn.

Kleding
Binnen de voetbalvereniging Sliedrecht wordt er voor het spelen van wedstrijden een basispakket kleding aangeboden.
Het basispakket bestaat uit een shirt, broek en sokken. Voorzien van clublogo en sponsor. De kleding blijft in eigendom van de vereniging en wordt aan het einde van het seizoen met het team ingeleverd. Aan de start van het nieuwe seizoen wordt dit opnieuw uitgereikt.

Pasfoto verplicht voor spelers vanaf 11 jaar.
Met ingang van seizoen 2017-2018 heeft de KNVB de Digitale Wedstrijdpas ingevoerd. Hierdoor is ieder spelend lid vanaf 11 jaar verplicht om een digitale pasfoto te uploaden bij zijn lidmaatschapsprofiel. Voor de Digitale Wedstrijdpas maak je een account aan bij voetbal.nl van de KNVB.
Voor meer informatie zie: Handleiding Voetbal.nl App

Vragen?
Heb je eerst nog vragen?
Voor informatie over de jeugd t/m 18 jaar kun je contact opnemen met de jeugdcommissie via het email adres: [email protected]