Club van € 50,-

Word ook lid van de Club van 50!

De Club van 50 stelt zich ten doel financiële ondersteuning te geven aan zaken, die normaliter niet (alleen) door de v.v. Sliedrecht bekostigd kunnen worden.

8258D57E-20CA-4556-8404-1443140C3885.gif

Zij tracht dit doel te bereiken door:
• Begunstigers te vinden die bereid zijn zich als lid bij de Club van 50 aan te sluiten.
• Op verzoek van het bestuur of commissies van de v.v. Sliedrecht financiële bijdragen te verschaffen.
• Uit eigen initiatief geld ter beschikking te stellen aan zaken die in het belang zijn van de V.V. Sliedrecht.

Het spreekt voor zich dat, des te meer leden de Club van 50 heeft, des te meer zaken gerealiseerd kunnen worden voor de V.V. Sliedrecht. Is uw interesse gewekt en wilt u deze Club steunen?
Voor € 50.- per jaar hangt uw naam op het ledenbord boven de bar in onze kantine.
Ook ondernemingen zijn van harte welkom.
Graag zie ik uw aanmelding tegemoet via het mailadres [email protected]

Ook als u meer informatie wenst, kunt u uw vraag via dit mailadres aan mij stellen en zal ik u zo spoedig mogelijk van een antwoord voorzien.
Graag wil ik u alvast bedanken voor uw vertrouwen en steun aan de Club van 50.

Namens de Club van 50

Corrie van de Giessen