Donateurs United by Music

Beste sportvrienden,

Zoals beloofd zouden wij u nog wat nader informeren over het feit dat wij als vv Sliedrecht een 6-jarige samenwerking zijn aangegaan met United by Music.
Het idee hierachter was, en is, het laten zien aan de Sliedrechtse gemeenschap dat wij onze sociaal maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen en mensen met een beperking een warm hart toedragen!

United by Music geeft getalenteerde mensen met een verstandelijke beperking de kans om op te treden voor een groot publiek. Het doel van de stichting is om de inclusie van mensen met een verstandelijke beperking te bevorderen en hun kwaliteit van leven te verbeteren. United by Music heeft drie bands met diverse zangers en zangeressen. Met groot enthousiasme brengen de artiesten verschillende nummers in de blues- en swingstijl gecombineerd met boogie woogie.

Onderstaande sponsoren hebben inmiddels toegezegd dit mooie initiatief te steunen! Helaas is het zo dat er nog veel te weinig mensen van het bestaan van United by Music afweten: wij willen graag helpen om de naamsbekendheid te vergroten en daarom gaan wij ervoor zorgen, dat al onze spelende leden binnen 3 jaar met het logo van United by Music op hun shirt voetballen. Dit seizoen zullen al zo’n 400 leden met dit shirt meer naamsbekendheid aan United by Music gaan geven en daar zijn we trots op
Wij hopen dat u een bijdrage zou willen willen leveren aan dit mooie initiatief: een deel van uw bijdrage wordt gebruikt voor aanvulling van ons kledingfonds en een substantieel deel gaat naar United by Music!
Er zijn verschillende sponsorbedragen mogelijk: €250,- en €350,-: het laatste bedrag is inclusief 2 couverts tijdens het jaarlijkse (in april), spetterende, optreden van de United by Music bands in Partycentrum De Lockhorst. De juiste data laten wij u t.z.t. weten en het is de bedoeling dat wij op één van deze avonden bekend maken wat de samenwerking met vv Sliedrecht voor United by Music, in het eerste seizoen, heeft opgebracht.

Met vriendelijke groet,
sponsorcommissie vv Sliedrecht